♥ Dagen

Bildlöst.

Brännbollsturnering i skolan idag. Alla 7:or spelade mot varandra och vann varsin match. 7b vann med mest poäng så som gick vidare till 'nästa match'. Det var en 9 som vann hela turneringen typ.

Aja iaf, så gick jag, Nelly och Moa på tivolit på kajen efter skolan. Åkte star dancer och flygande mattan. Haha, kommer nog aldrig åka star dancer igen. Sjukt läskig!
Sedan gick jag på stan och köpte ett par skor från Eurosko och en klänning från ginatricot. :)

SOMMARLOV IMORGON! :D

--

Igentligen borde jag nog inte vara inne på datorn såhär sent men jag ska se om det går att reservera biljetter till Eclipse kl 00.01. x) För man kan börja reservera biljetter 11 juni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin