♥ Jag är hemma!

Jag hade tänkt skriva ett inlägg tidigare men datorn stängde av sig själv. Åh, ibland blir jag bara så sur och vill helst kasta ut den genom fönstret!

Jag kom hem igår kväll från resan. Det har varit några roliga dagar! :) Vi åkte ju till Stockholm på onsdagen. Så var vi där hela torsdagen. Gick bl.a på en hästaffär och handlade några saker. Tror den hette Stockholms hästbutik elr något sådant. Sen på fredag hoppade vi på färjan till Helsingfors. Båten var väldigt fin men hytten var ganska liten. Fanns två våningssängar och en toalett. Sov på båten och kom fram på lördag morgon. Vi gick till hotellet och checkade in och sedan åkte vi med båt till Helsinki zoo. Det låg på en ö. Fotade mycket där. Visar bilder sen. :) På söndag åkte vi med båten till Stockholm och kom fram på måndag morgon.

Visar det jag har köpt och bilder jag har fotat någon annan dag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

i vilket program gör du dina bloggdesigner i?=)

2010-07-21 @ 10:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin