♥ Ridlektion

Jag kunde inte uppdatera något igår.. Var i stallet typ hela kvällen.
Var först hos Josephine. Jag hann inte rida, så jag mockade, gjorde i ordning maten och fixade lite andra saker.

Sedan for jag till Hippologum. Hade ridlektion. :) Fösta lektionen efter jullovet. Jag red Diana. Det gick inte så bra, men jag är ganska nöjd ändå. Vi red nästan samma övning hela lektionen. Först i trav och sedan i galopp.


Paint skills. xD (Den är väldigt slarvritad!)

Vi började med att rida efter långsidorna och sedan in på volterna. (Ritat med svart färg) Alltså hela övningen i samma varv. Sedan istället för att fortsätta rida efter långsidorna så vände vi över ridbanan och bytte varv. (Ritat med röd färg)

Ja typ ungefär så. ;P

Kommentarer
Postat av: Emma

kolla gärna in i min blogg :)

2010-01-17 @ 19:21:12
URL: http://qems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin