♥ Tisdag

Hej! Skola idag, (såklart). Roligaste lektionen idag var nog elevens val. :) Jag har IT Media tillsammans med Jennie. Vi ska görs en film om Vilda Västern! xD H a h a. På svenskan gick jag till skolans bibliotek och  lånade boken ''I taket lyser stjärnorna''. Den är superbra! Jag har redan hunnit läsa 218 sidor på en dag! xp Den boken kan jag varmt rekomendera. :) Jag tog bussen till stallet efter skolan. Mockade, gjorde iordning mat och borstade Joss idag bara. Ingen ridning. När jag kom för att hämta Josephine så gnäggade hon. Det gjorde hon också när jag gick förbi hennes hage påväg till till bussen. (När jag skulle hem) Jag har verkligen världens goaste ponny. <3

Förresten,

Jennifer undrade hur många besökare jag hade per dag. I genomsnitt har jag ca 15 besökare per dag. Men vissa dagar mer, och vissa dagar mindre. Det mesta jag har haft är 52 besökare på en dag! :)

//Minette

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den höga besöksfrekvensen nån dag måste väl bero på ett högt underhållningsvärde i den eminenta dans-film som ligger ute på mig och Staffan!!!!

2009-09-16 @ 08:22:18
Postat av: Mamma

Ja du har världens goaste ponny! Visst är hon fin!!!! Kul att hon känner igen dig och visar det när du kommer!

2009-09-16 @ 08:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin