♥ Staffans kompis kan också dansa

Hej! Skola iag, (såklart). Vi gjorde inget speciellt. På gympan hade vi en hinderbana i skogen typ. Det var väll ganska kul, men också jobbigt. På vägen hem från skolan regnade det. Uschusch! Jag åkte till stallet direkt efter att jag hade kommit hem. Red ut i skogen på Josephine. Det var en katt som satt vid vägen, och den tyckte hon var jätteläskig! Hon var väldigt pigg idag. xP

Här kommer en film på Staffans kompis Kennet och Marina.

Try JibJab Sendables® eCards today!


Ha det bra /Minette ♥

Kommentarer
Postat av: Myh

Hej Minnette :)!

Självklart kommer jag ihåg dig :) jag och mamma pratade om dig bara för några dagar sedan faktiskt!



Hur är det med dig :)?

Kraaam<3

2009-09-29 @ 12:53:44
URL: http://blogg.vk.se/myh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin