♥ Middag hos mormor och jag är en bokmal

Jag fick en fråga angående förra inlägget.

Postat av:
ritat med lypsyl på spegeln???

Svar: Nej, antagligen inte. Bilden är redigerad i picnik!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har vi inte gjort något speciellt i skolan. Eller det kom några poliser på biologi lektionen. Ja, dom håller på att utbilda sig till poliser. Vi hade redan förberett frågor som dom svarade på, och så delade dom in oss i 4 lag och så hade vi en liten tävling. Mitt lag vann! :) Det gick ut på att man skulle gissa vilken person som gillade vad, hade för yrke (innan dom började utbilda sig till poliser) m.m. Vi fick 2 godispåsar att dela på. :)

Efter skolan gick jag en snabbis på stan. Jag köpte en present till mamma för hon fyller år imorgon! Sen tog jag bussen till stallet. Jag hann inte rida idag, för att vi skulle äta middag hos mormor, men jag mockade, gjorde iordning mat och borstade henne. :)

Nu har jag sett på Idol, och läst. :) Jag har bestämt att jag ska läsa alla Klara-böckerna. Det finns typ 15 st. Jag har redan läst dom flesta, men det var längesen. Haha, jag har redan läst ut den första boken bara idag! x)

Ha det bra /Minette ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin