♥ Middag hos morfar och stallet

Idag hade vi hoppning på hippo. Jag red Casper. :) Det gick väl bra, fast han var ganska seg. Sedan for vi till Josephine. Jag hann inte rida idag heller! ;/ För igår var vi hos mormor på middag, och idag skulle vi till morfar. Mamma fyller ju år idag. Har inte gjort så mkt mer.. Fast jag har läst! 4 böcker har jag läst ut på 2 dagar. xD

Och imorgon ska jag tävla! :) Hoppas det går bra. Ska rida lb:1 på Frodo. Har aldrig tävlat lb:1 förut, men det ska ju vara svårare än lc som jag brukar tävla, men jag tycker att det är lättare. x] Jennie ska också följa med. ;) Lägger väl in bilder imorgon. Om någon fotar mig. (a)

Ha det bra /Minette ♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHA! trodde du att jag skulle följa med UTAN att ta me kameran? ;o hihi:]

2009-11-07 @ 23:24:58
URL: http://jenniieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin