♥ Kakor och snäva svängar

Idag hade jag ju ridlektion. :) Jennie följde med. Jag red Casper, en av mina favoriter. ;) Vi hade tids-hoppning idag. Först fick vi hoppa banan några gånger, och sen sista gången så ver det som en liten tävling! Vi hoppade riktiga omhoppningssvängar. (Eller ja, man fick ta så snäva svängar man ville) Och så gick det på tid. Jag vann! ;D Jag fick ett pris också, kakor! Hehe, dom var jättegoda.

Bilder från när jag hoppade lägger jag in imorgon, men bilder på kakorna tänkte jag lägga upp nu! :)



Ha det bra /Minette ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis! Du hade snäva svängar och red smart mellan 2:an och 3:an.

2009-11-06 @ 08:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin