♥ Dagens bilder!



Några av dagens bilder! :)

Evelina följde med till Josephine. Vi red ut i skogen en stund. Båda hästarna var snälla.
När jag kom hem från stallet gick jag på stan med mamma. Jag fick en tröja och en mössa från H&M (eller jag betalade dom själv med mitt presentkort) och ett par jeans-leggings från Kappahl. Kanske lägger ut bild på dom imorgon. Vi köpte också rosa julgransbollar och glitter för jag ska julpynta hos Josephine imorgon. :) Ponny, måste ju också få lite fint.
Nu är Jennies julklapp fixad. Passade på att köpa den när jag ändå var på stan.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt och sett på Stockholm Inernational Horse Show på tv.
Asså, guud! Lycko dig Jennie som är där. :)

Ha det bra /Minette ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Så söt hästen var på bilden högst upp <3

2009-12-05 @ 23:48:10
URL: http://sofiautanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin