♥ Fre, lör, sön - Klassresa

Heej alla! Kom just hem från klassresan i pite ;) Vi tyyp badade hela helgen! Hotellet var jättefint och jag, Jennie, Linn,  Nelly och Lisa delade rum. På fredagen så badade vi när vi kom dit och sedan spelade hela klassen bowling! Tacos fick vi till middag. På lördagen så badade vi och vi var på Nimbys värld (Typ likadant som Leos lekland)! Efter lunch for vi med buss in till stan och fick gå i olika affärer i typ 1 och en havl timme. Jag gick med Moa, Jennie, Sylvia och Linn. Det var lite svårt att hitta men. Innan vi skulle gå tillbaka till bussen åt vi en mjukglass :D Sedan var det ju melodifestivalen på kvällen och då kom typ alla till vårt rum (Killarna också) och så satt vi där och såg den. Det var inte rätt låt som vann!!!! På söndagen så bowlade jag, Jesper, Isa, Linn och Jennie en gång till! :) Det var kul! Sedan efter lunch for vi hem! Vi såg Twilight i bussen till pite och Förortsungar i bussen tillbaka! ;) Twilight ägde!!! :D Måste se tvåan!

Jaa det var typ allt vi gjorde! ;) Hejdå alla!
// Minette

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men var det typ inte rätt låt som vann typ? Killen från typ Norge är ju typ jättesöt! Eller vad tycker typ du Mini?

2009-06-04 @ 16:19:17
Postat av: jojjo

twilight äger!<3

2009-06-04 @ 20:59:41
Postat av: Minette

ja jag vet den äger! :D

2009-06-06 @ 00:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin