♥ Tisdag - Onsdag

Igår var jag med Theres typ heelaa dagen! Först så följde hon med till stallet och sen så var jag med henne hemma också. :) Vi fiskade och lekte med hennes hundar. Det gick inte så bra för oss att fiska men, men! Vi fick mest sjögräs! xD Vi fiskade med deg. Theres hundar är dom sötaste! Kiero och Tjabo. Idag har jag inte gjort så mkt. Typ städat rummet och varit i stallet. Jag red två hästar idag! :) Först Witterpir och sen Josephine! <3

Lite bilder från i Tisdags :) Mycket bilder!



Tjabo! :)



Busig vovve :)



Spela fotboll! x)



Hopp!



:)



Jag i bakgrunden x)



Fin! :)



Hihi :)



Höögt över!



Kiero :)



:)

Det var alla bilder det! ;)

//Minette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin