♥ Stockholm

Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag var jag i stockholm. ;) Det var kul! Vi var på Skansen på fredagen. Caroline red på ponnyridning! Det var en brun häst som hette Humla. Efter Skansen så for vi på Hööks i Kungens kurva. Jag typ rusade in i affären och plockade åt mig en massa grejer xD (Klockan var 18.45 och jag trodde att dom stängde klockan 19.00, men dom stängde 20.00) xD Hahaha. Aja.. Jag köpte ett hoppspö, nos och nackludd, hästgodis, grimskaft och ett schabrak med en ''mulle''häst på! Allt var rosa förutom hästgodiset. Vi åkte båt ut till Drottningholms slott på Lördagen ;) Vi gick en guidad tur i slottet som tog en timme. Det var kul att titta i alla rum, men hon som berättade om dom olika rummen pratade jättemycket! Till slut fick man ont i fötterna av att stå så länge x) Vi gjorde en massa mer grejer också, men det orkar jag inte skriva om nu!

Lite bilder från resan :)



På Skansen ;)



Haha, Caroline x)



Drottningholm



Söt :) På båten på väg hem från drottningholm


Sakerna jag köpte på Hööks! (Nos och nackluddet är igentligen rosa, men jag hittade ingen sån bild)

//Minette

Kommentarer
Postat av: julia

När jag var på skansen bar jag runt på en stor mjölkchoklad kartong som jag hade vunnit på grönalund! XD

2009-07-08 @ 08:20:24
URL: http://juiliiiaa.blogg.se/
Postat av: rebecca :]

2009-07-08 @ 14:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin