♥ ONSDAG - HOPPNING

Hej! Skrev lite imorse.. Då hade det inte hänt så mkt. x) Maja följde ju med till Josephine idag. Vi hoppade. Det var jättekul, och Joss var duktig! Maja tog kort (jag också när hon red ;p). Jag hoppade ca 80 cm!! :D Maja fick också hoppa lite men inte lika högt. ;P Efter det tog vi av henne sadeln och red barbacka typ 5-10 min. Vi tog in Witterpir och borstade henne också. Sedan åt vi jordgubbar i bilden på väg hem! xD

Lite bilder från idag :)



Hopp



80 cm! :D



Maja och Josephine :)



Caroline och Joss ;]



Ny häst i stallet, Lillstrimma ;)



Witterpir äter gräs! :)



Joss<3



Haha Mmaja xD



Mjösen ;p

//Minette

Kommentarer
Postat av: johanna:)

lillstrimma va ju jättefin!<3

2009-07-08 @ 23:31:34
Postat av: Maja

snyyyyygg jag var!x)

2009-07-09 @ 08:38:19
Postat av: Maja

fast jag är ju alltid snygg!x)

2009-07-10 @ 10:24:16
URL: http://flaxiiz.blogg.se/
Postat av: JEssica

Jätte fina och härliga bilder du har asså! :D

2009-07-10 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin