♥ Onsdag

Idag skjutsade mamma mig till stallet. Vi stannade bilen utanför Joss hage. Joss gnäggade när vi kom, gullponnien! <3 Mamma mockade och gjorde iordning maten medans jag red. Jag red i skogen en stund och tog sedan några språng
på ridbanan. Hoppade 80 cm! :) Sen skrittade jag av Joss. Jag red barbacka en stund på stallplanen också! Jag knöt grimskaftet som tyglar. xD Mamma skjutsade mig och cykeln till Stöcke ponnyförening där jag kollade på när Theres hopptränade med Rocky. Det var roligt! :D Jag träffade Jennie där. Hon skulle titta på Rebecka! Sen cyklade jag till Degernäs där mamma hämtade mig.

Lite bilder från idag :)



Hopp <3



Sötaste ponnien <3



80 cm! :D <3 Mamma mätade xD



En blomma :)



Joss öga!



Barbacka på stallplanen! :D

//Minette

Kommentarer
Postat av: Anonym

men, gud så mysigt det såg ut då du hade gjort tyglar av ett grimskaft:) Längtar tills helgen<3

2009-07-16 @ 21:31:51
Postat av: Moa

Söt jossan och söt Minny<3 Saknar digg! vgd i sommar?

2009-07-16 @ 21:47:01
URL: http://mohaaa.blogg.se/
Postat av: Minette

Hihi taack :] <3 Sanar dig meeed.. Vet inte,, typ stallet xD dd?

2009-07-16 @ 22:49:11
Postat av: Minette

Hihi jaa :D det var mysigt<3 Ja :)

2009-07-16 @ 22:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin