♥ Måndag - Tisdag

I Måndags följde Theres med till Josephine. :) Vi hoppade! Det var jättekul, och Joss var duktig. Vi hoppade ett räcke och ett litet hinder! Efter stallet var jag med Theres hemma också! :D Hon kom till mig. Vi gick på Mc Donalds och köpte Mc Flurry. Sedan tittade vi på film ett tag och så var vi på datorn. Theres följde med mig till Josephine på Tisdagen också! Då red vi ut på Witterpir och Josephine! :D Vi red ner till Fjärn. Vi gick ner i vattnet! :) Efter stallet spelade jag, mamma, Staffan, Sverker, Natalie och Natalies kompis Oskar minigolf! Det var kul. Hihi, jag fick 66 poäng! Mamma lovade mig en rosa padd om jag slog Staffan. Det gjorde jag inte, men jag kanske ska få en sån ändå! Det skilde ju bara 5 poäng! xD

//Minette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin