♥ Sundsvall

Heej! Idag har jag åkte jag med pappa till Sundsvall! Johanna var också med <3 Vi var på hööks, ikea och en massa andra affärer. På hööks köpte jag ett ridtäcke till Josephine. Blått med en Lena Furberg häst på. Jag fick också en rosa padd och ridstrumpor av pappa. Johanna köpte ett rosa shabrak men en Lena Furberg häst på, och en mankam till Shakira! :) Sedan gick vi på Birsta City. Det var ett jääättestooort köpcentrum. Det fanns typ mins 50 affärer! xD Fast jag och Johann gick typ bara på 4 av dom. H&M, lagerhouse, akademibokhandeln och gallerix. På lagerhouse köpte jag ett block med hästar på. Så stod det ''Plugghästar=BÄST''! Haha.. x) Jag köpte också en liten ask med godis, med samma hästmönster. På den stod det ''Plugghästpiller, gör dig bäst i klassen''! Vi åt på ikea. Jag åt typ pasta med tomatsås! HIhi, det var gott. xp Sen gick vi på ikea. Det var mycket mindre en jag mindes att det var! xD Hehe.. Jag fick en blå lampa av pappa där. :) Ja, sen åkte vi hem!

Josephine var på ATG idag.. ;( Jag var inte med men. Hon skoddes ju i fredags, hovslagaren trodde att hon hade ont i benen! ;S Så vi tänkte kolla upp det. Och det visade sig att han hade rätt. Hon har kotledsinflamation! ;'( Hon fick boxvila idag. Men imorgon ska hon få gå ut i hagen. Hon ska äta nån slagsmedecin. Jag ska gå ut och gå med henne varje dag, och sen om 3 veckor ska hon på återbesök! Vi får väll se hur det går. Men jag hoppas på det bästa!

Det jag köpte idag :)


* Ridtäcket!



* Den rosa padden köpte jag!



* Köpte dom rosa-gråa!



* Blocket! (Hittade ingen bild på asken med godis. Men det var iaf samma mönster)



* Lampan!

//Minette

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser att du gillar rosa :P!

2009-08-18 @ 17:18:16
URL: http://juiliiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin