♥ Fredag - Lördag

Hej! Helt otroligt. 600 besökare! ;D

FREDAG

Skola idag (såklart). Vi gjorde inget speciellt. Efter skolan gick jag på stan. Köpte ett par jeans tight för 149 kr på Kappahl. (Kostade igentligen 199 kr, men det var 50 kr rea!) Köpte också en grön, tunn kofta på H&M för 129 kr. :) Sedan for jag till stallet. Gick ut med Josephine i skogen. Witterpir fick vila!

LÖRDAG

Red Diana på Hippologum idag. Vi red ut i skogen. Det var kul! Vi galopperade en gång. Det duggade lite, lite i början, men vi klarde oss från regnet iaf! Sedan följde Evelina med till Joss. Vi red ut på Witterpir. Hihi, vi byggde upp ett litet hinder i skogen som vi hoppade. Det var inte så högt, men det var kul! ;D Vi tog lite bilder, men dom lägger jag troligen in imorgon. Gick ut med Josephine också. Imorgon ska jag nog cykla till Surf och titta på hopptävlingarna! ;)

//Minette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin