♥ :)

Har varit i stallet ganska länge idag! Först for jag till Stöcke Pf och tittade (och fotade) när Theres hopptränade för Daniel Svensson. :) Jag fick ganska många bra bilder endå. När hennes grupp hade hoppat klart, så kom Jennie för att titta på Rebecka när hon tränade. Då var jag med henne! Sen for jag till Joss. Gick ut med henne en stund. Red sen Witterpir. Det gick jättebra idag. ;D Witterpir var duktig, hon blev väldigt svettig efteråt så jag duschad henne. :) Och SÅKLART skulle hon rulla sig i hagen när jag släppt ut henne. x) Jag fick gå ut i hagen och borsta henne igen. Myste lite med Joss också. <3 Jag kliade henne vid manken, och då kliade hon mig tillbaka! Åkte hem vid 7 typ. Mamma gjorde toast/varma mackor åt mig till middag. Gissa vad hon hade på dom?! Ketchup!!! xD Hehe, det var gått iaf. :)



Ren ponny!




Smutsig ponny!



Lite mer bilder från idag. :)

    




Det var liiite bilder från idag! :) Lägger kanske ut fler imorgon. Nu ska jag sova!

//Minette

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fina bilder :)

2009-09-07 @ 19:44:35
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: sara edlund ♥

hihii, söta bilder :]

2009-09-15 @ 21:01:17
URL: http://saraaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin