Start fresh with a brand new design


Bloggen har fått en ny design, gjord av bästa Moa! Och jag har bestämt mig, NU ska bloggen igång igen. Jag har säkert tappat alla läsare men jag hoppas att ni kommer tillbaka. Jag har ingen förklaring till varför jag slutade.. men orkade helt enkelt inte. Jag glömde skriva en dag, sedan en dag till och så fortsatte det. Har försökt starta upp bloggen igen, det har jag verkligen, men det har inte blivit av. Mest för att det inte har funnits någon design vilket har varit tråkigt. Men nu är jag fit for fight igen och jag hoppas ni läser och kommenterar massor!

/Minette ♥

Kommentarer
Postat av: Nh

hihi äntligen minette :D

2011-03-09 @ 21:52:25
Postat av: Sandra

Riktigt snyggt!

2011-03-12 @ 02:51:18
URL: http://sandruwsiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin