♥ Torsdag

Hej! Skolan idag. Vi gjorde typ inget speciellt.. På gympan spelade vi frisbee golf. (Elr vi blev indelade i två grupper, och min grupp spelade frisbee golf.) Jag var i samma ''lag'' som Ali. Han kastade ner Moa, Linnea, och Nours frisbee i någon liten bäck typ. xD Carolines kompis Tindra följde med till stallet. Jag red Witterpir. Tränade på galoppfattningar. Hon har ju lite svårt för vänstergalopp. Men det gick ganska bra. :) Hon blev väldigt svettig så jag duschade henne efteråt.

Taggar fjällen imorgon då! :D Jag ska följa med Jennie!

//Minette

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul med en resa till fjälls.

Ha en skön helg där / Linda =)

2009-09-04 @ 07:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin