♥ Onsdag

Hej! Idag har vi byggt Rondellhundar och haft Multisporttävling på skolan. Det gick inte så bra för min grupp med Rondellhunden! Vi hade en bra idé, men sedan så gick det inte att bygga ihop hunden så som vi hade tänkt oss. Vi hade bara snöre att sätta ihop dom olika delarna med, så det var ganska krångligt! Det blev ingen hund i min grupp. Vi var tvungna att avsluta. Aja.. I Multisporttävlingen så tävlade alla 7:or mot varandra. (7A, 7B och 7C) Det var en slags stafett med olika grenar. Min ''grupp'' hade styltgång! Det är faktist svårt att gå på sånna där långa pinnar. xD Vi skulle gå en bana mellan koner. 3 varv. Ingen i min grupp förutom Felix kunde gå på styltor, så han fick gå alla 3 varven. 7C (Min klass) kom sist, och 7B vann! Vi slutade klockan 1. ;D Nu ska jag äta och sen ska jag till Josephine. <3


//Minette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin