♥ Fjällen

Jag har ju glömt att berätta om allt vi gjorde i fjällen i helgen! Så här kommer det. :)

FREDAG

Vi for efter skolan på fredagen. Vi stannade i Lycksele och åt på frasses. Vi var framme vid halv 9 ungefär. Då åt vi kyckling i dom andras stuga (Det är två familjer i stugan bredvid Jennies familjs stuga). Sedan spelade alla barnen Monopol! :) Det var jag, Jennie, Jesper, Hampus och Anton. Haha, Monopol är typ ett evighetsspel jue! Vi hann inte spela klart.

LÖRDAG

Idag plockade vi kantareller! ;D Vi plockade typ 11,5 liter. Det var kul, fast ganska så blött. x) Vi spelade Monopol ett tag också. Hampus vann! Jag och Jennie bastade. Till middag åt vi först kantarell mackor och sedan kött och potatis. Alla barn gick över till gäststugan och såg på film. Filmen hette typ My super ex girlfriend. Den var bra! Sedan spelade vi tv-spel i typ 2-3 timmar. xD Jag och Jennie gick inte och la oss fören 2 typ. xp

SÖNDAG

Vi packade och städade stugan. Vi hann spela tv-spel ett tag innan vi skulle fara.


Ja, det är väll det jag har gjort i helgen! ;D

//Minette

Kommentarer
Postat av: jennifer

hur många besökare har du per dag? ;d

2009-09-10 @ 17:36:50
URL: http://jenniferssellman.blogg.se/
Postat av: jojjo:)

hur är det i kombigruppen nudå? ;D

2009-09-11 @ 15:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin