♥ Äntligen helg

Hej! H a h a, gillar helg. xD Varit i stallet heelaa dagen med Evelina. Först Hippo imorse. Vi hade hoppning, och jag red Frodo. :) Det gick bra. Sedan åkte jag, Evelina, mamma och Caroline på Pegasus hästshop. Jag fick en jättesnygg svart jacka. x) Och så köpte vi linfröolja till Josephine, som är bra för lederna. :) Jag såg en jättesnygg säkerhetsväst som jag vill ha!! Sedan följde Evelina med till Josephine. Vi körde Witterpir. Kulkul! Har lärt mig hur man selar, och hur man tar av och på vagnen nu. xp Red en sväng på Joss i skogen med. <3

Bloggen ska få en ny look! Just nu gör jag en ny header till bloggen. En med lite mer höst/vinter-tema. H a h a, men jag måste nog få hjälp av Jennie med att sätta in den.

//Minette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin