♥ Rubrik?

Haha, bra rubrik! Idag har jag inte gjort något alls. Det är verkligen inte kul att vara sjuk. Hatar det. (Som jag skrev i förra inlägget) Jag har bara suttit i sängen och tittat på film hela dagen, har också suttit vid datorn. Och så har jag inte fått träffa Josephine på 4 dagar... Tänk er, 4 dagar! Helt hemskt. ;/ Hoppas jag blir frisk tills imorgon så jag inte missar Lena Furberg kursen iaf. Har verkligen sett fram emot den!

Här får ni två bilder jag tog i somras.



Föresten, vilka brukar läsa min blogg? Skulle vara kul att veta. :)

Ha det bra /Minette ♥

Kommentarer
Postat av: isisen ;)

Jag brukar läsa :]

2009-10-26 @ 07:53:01
URL: http://gneistivoppa.blogg,se
Postat av: Minette

Sv isisen; Kul! ;D

2009-10-26 @ 11:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin