♥ Hoppning med kombigruppen

Igår kände jag mig bra, så jag fick fara till stallet! Ville ju gärna träffa Josephine, och så ville jag inte missa min ridlektion. Josephine ser ut som en nallebjörn. <3 Hon är alldeles lurvig! Jag red ut med Ida. Hon tömkörde Strimma. Josephine var jättesnäll. :) Vi travade bara lite.

Sedan fölljde Jennie med till Hippo. Vi hoppade, och jag red Dixon. Vi fick hoppa samma bana som Jennie fick hoppa igår. Dixon var ganska seg men jag tycker det gick bra ändå! :)



Bilder på oss. :)

Ha det bra /Minette ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du var JÄTTEDUKTIG! Den sista svängen var både välplanerad och snygg! Det sa ju ridläraren också!

Kram från Mamma

2009-10-29 @ 14:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin