♥ Chokladbollar

Hej! Skola idag (som vanligt). På håltimmen for jag, Evelina och Jennie på preem. Jag och Jennie köpte en Vitamin Well, citrus/fläder. Deb var faktist jättegod. ;) Slutade skolan vid 12 idag. ;D Haha, vet inte riktigt varför men... Jag följde med Linnea hem efter skolan. Åt lunch hos henne. Billys pizza! Vi kollade på hennes hamstrar och var på datorn och såg på TV också. :) På tisdagar är det ju Sofie som är hos Joss, så jag var inte i stallet idag. Jennie kom till mig efter middan och så bakade vi chokladbollar! Vi gjorde en choklad smootie med, men den var äcklig!


Min söta syrra, och chokladbollarna vi bakade. =)

Ha det bra /Minette ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin