♥ Tisdag

Heej! Red dressyr lektion för Camilla Granberg på Valle idag! Vi red mycket på volt och gjorde skänkelvikningar. Valle var jättefin! Sedan var jag hemma ett tag. Åkte till Josephine vid 4. Jag red både henne och Witterpir. Det gick bra och båda var snälla. Fast jag ramlade av Joss! x)  Jag hade bestämt mig för att vi skulle gå genom en vattenpöl (Hon gillar inte vattenpölar!). Men istället för att gå  igenom den tog hon vääärldens hopp över heeelaa vattenpölen! Haha, den var typ 1-2 meter lång! Jag var ju inte beredd så jag hamnade på halsen, framför sadeln, och så hedde hon ner huvudet för att äta gräs, och då gick det inte att sitta kvar! x) Hihi.. Imorgon ska jag rida Valle på markarbets/hoppkurs och så ska jag gå på Nolia med Johanna. :) Så ska jag till Joss också förståss! <3

//Minette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin