♥ Ponnykalas, bad och ridlektion

Har inte skrivit nu på ett tag.. Så här får ni läsa om vad som hänt de senaste dagarna!

SÖNDAG

Caroline hade ponnykalas i stallet. Dom fikade, öppnade paket, hade fiskdam och så fick dom rida på Witterpir och Josephine. :) Jag och Johanna ledde dom. Efter att mamma hade åkt hem med alla barnen skrittade jag och Johanna ner till Fjärn barbacka. Det var sjukt kul och vi badade med dom också! :) Eller vi simmade inte men det var kul iaf. Vi travade i vattnet, och så galoperade vi en gång också! Haha, men vi fick typ en hel sjö av vatten i skorna. xD

(Bilder från kalaset kommer sen)

MÅNDAG

Sofie följde med till stallet idag. Hon ska ju börja ta hand om Joss på tisdagar eftersom jag har ridlektion då, och inte hinner till stallet! Så hon fick veta vad hon ska ha för mat osv. Vi red också ner till Fjärn på Witterpir och Josephine. Vi gick ner i vattnet!

TISDAG

Var inte hos Joss idag. Sofie red, och tog hand om henne. Johanna kom till mig vid 3. Så åt hon hos mig och sedan for vi till Hippo. Vi mockade och borstade Valle innan ridlektionen. Hehe, jag red han idag. <3 Vi har fått en ny ridlärare för att Hnna har flyttat. Hon heter Johanna. Hon var bra, men jag saknar endå Hanna! :( Det gick bra och Valle var fin. Efter lektionen släppte vi ut hästarna i hagen och kollade när hoppgruppen hoppade!

Det var vad jag har gjort! :)

//Minette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin