♥ 7c

Hej! Nu går man i 7:an då! ;D Eller, aja.. vi började igår då. xD Hann inte skriva på bloggen då. Gick upp typ kvart i 8 idag. (Kunde stiga upp tidigare eftersom vi började kloclan 9.) Najs dag idag. Vi gick till i20 och hade nå lekar typ. Dom delade in oss i grupper, och så var det nå frågor och så. Sedan gick vi tillbaka till skolan och åt lunch. Slutade sen. ;D Jag tog bussen till stallet 10 över 4. Jag red Witterpir! :) Hon var snäll. Red först lite drssyr och sedan ut i skogen. Jag gick en sväng i grimma och grimskaft med Josephine också! Hon har varit lite småseg dom 2 senaste dagarna, men idag var hon jättepigg! Hon måste bli bra snart.. Dushade Witterpir efteråt, för hon blev svettig när jag red. xp Nu ska jag snart gå och lägga mig, så jag orkar upp imorgon! Ska ju rida på Hippo. ;)

Jag har också fått ny mobil! ;D Hehe, smart som jag är råkade jag ju liksom förstöra min förra!



//Minette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin